Een wat confronterende titel, die uitleg nodig heeft. Dit is waarom we ervoor kozen: recent…
Maak kennis met Kevin
Misschien had jij hem al aan de lijn. Dan hielp hij jou vast vliegensvlug met zijn vlotte babbel. Kevin Nieuwenhuizen is onze nieuwste aanwinst. Een servicemedewerker in hart en nieren. Dankzij jarenlange ervaring is hij een gesprekspartner met verstand van zaken. Of het nu gaat om draadloos internet, internettelefonie, het koppelen van online netwerken of het veilig back-uppen van gegevens. Kevin helpt je uit de brand!
Prater en een doener
Kevin: ‘In 2011 studeerde ik af aan de Utrechtse opleiding IT en Media. Hier leerde ik van alles wel een beetje. Tijdens mijn stage maakte ik kennis met het vak van de servicemedewerker. Een rol die mij op het lijf geschreven bleek. Hier maakte ik mij verschillende facetten in de ICT eigen. Ik ben een prater en een doener. Geef mij een probleem en ik help je uit de brand, vergezeld van een babbel en mijn dag is gemaakt.
Genieten
Bram en ik leerden elkaar kennen bij de opdrachtgever van mijn vorige werkgever. We werkten een tijdje bij elkaar op kantoor en Bram zei me: jij daar met die vlotte babbel, jou kan ik wel gebruiken. Er was een goede klik en ik dacht: waarom niet! Zo gezegd, zo gedaan en nu werk ik fulltime voor BCMD. Hier geniet ik elke dag opnieuw van wat ik doe. Bel je me binnenkort een keertje op? Dan maak ik maar wat graag kennis.
Tot snel! Kevin’