Een wat confronterende titel, die uitleg nodig heeft. Dit is waarom we ervoor kozen: recent…
Bouwen op ICT-vertrouwen
Hè toch, start die computer niet op, valt de internetverbinding weg of werkt de printer niet. Voor iedereen herkenbare situaties die zich altijd precies op het verkeerde moment voordoen; net voor een deadline of belangrijke afspraak. Dan is het toch wel erg handig als je adequaat en snel geholpen wordt door je ICT-partner. Het liefst iemand die jij vertrouwt en waar jij op bouwt.
Klein maar fijn
Veel van onze klanten noemen BCMD ‘klein maar fijn’. Wij kennen al onze klanten persoonlijk en schakelen snel; de voordelen van een kleinere en lokale ICT-partner. Wij sturen onze klanten niet van het kastje naar de muur. Nee, we helpen liever persoonlijk en vertrouwd. Dat werkt toch ook veel fijner?
Online support
Klanten helpen wij eenvoudig op afstand. Vanaf onze werkplek nemen we op een veilige manier het scherm van de klant over. Wij lossen dan direct zijn probleem op. Daarnaast houden we de systemen van onze klanten, mits gewenst, proactief in de gaten. Heeft een systeem een probleem, dan verhelpen we dat vaak al voordat de klant het zelf doorheeft.
Alles voor de veiligheid
Ook komen we graag langs op locatie. Bijvoorbeeld maandelijks of ieder kwartaal om het volledige netwerk te controleren op virussen, schijfruimte en beveiliging. Ook bekijken we dan of de back-ups goed gemaakt worden en nemen we andere belangrijke onderdelen onder de loep. Eventuele wensen van gebruikers voeren we op die momenten ook uit. Alles voor de veiligheid!
Wil je meer weten over dit onderwerp, neem dan gerust contact met ons op. Wij staan voor jou klaar!