Je herkent het vast wel: je hebt een nieuwe telefoon, probeert je aan te melden…
December in Nederland: feestdagen, financiële struggles en solidariteit
December, de maand van de feestdagen… Maar is het allemaal nog een beetje uit te houden en betaalbaar in verzorgingsstaat Nederland en is het wel tijd voor feest? Een huis kunnen betalen is bijvoorbeeld voor veel mensen onmogelijk geworden, je krijgt bijna een hartaanval als je jouw kerstcadeaus afrekent, de brandstofkosten rijzen de pan uit en ook het openbaar vervoer is er alleen maar duurder op geworden. Helaas zijn er ook huishoudens die zich verwarmen aan het vuur van een kaars: de energierekening kunnen betalen is voor veel mensen nog steeds uitdagend.
Onze afweging om de rekeningen te kunnen blijven betalen
Ook wij hebben helaas te maken met deze hogere kosten en kennen, net als jij, nog niet het effect van het nog te formeren kabinet. We hebben er lang over getwijfeld maar zien ons daarom genoodzaakt om het volgende kenbaar te maken:
We verhogen de prijzen van onze ICT-dienstverlening* met 0% in 2024!
Solidariteit is waar we voor kiezen
We vinden namelijk dat het niet verhogen van de prijzen in tijden van inflatie een win-win kan zijn, maar vooral ook dat het mogelijk een signaal naar anderen is om hetzelfde te doen. Zie het maar als een sneeuwbaleffect om stabielere prijzen te promoten. We hopen voor dit besluit iets terug te krijgen, zoals:
Nog loyalere klanten
Met het behoud van stabiele prijzen geloven we dat onze klanten aangemoedigd worden om bij ons te blijven en nieuwe klanten hopen we extra vertrouwen te geven. Natuurlijk neem je zelf die beslissing en kunnen wij alleen maar ons inzetten voor een nog betere serviceverlening op het gebied van ICT.
Gerustgestelde klanten
Een stabiel tarief betekent ook dat klanten weten wat ze kunnen verwachten en financiële verrassingen voorkomen worden. Het voorkomt ook het beantwoorden van de vele vragen die bij de keuze van een prijsverhoging zich altijd manifesteren. ‘Gewoon geen discussies hebben met elkaar en het jaar duidelijk beginnen’, zouden we het willen noemen.
Versterkte klantrelaties die je aanbevelen
We geloven erin dat je elkaar in dure tijden juist moet helpen, omdat dit langdurige samenwerkingen en aanbevelingen aan anderen aanmoedigt. Dat is ook nodig, want hogere kosten in combinatie met stabiele prijzen betekent voor ons dat er een groter percentage aan factureerbare uren moet zijn om financieel stabiel te kunnen zijn of te groeien. Maar die uitdaging gaan we graag aan. Als je zelf onze tevreden klant bent wil je mogelijk in 2024 eens meewerken aan het beschrijven van jouw persoonlijke ervaringen met ons.
Een einde maken aan prijsverhogingen…dat doe je samen
Laten we eerlijk zijn, niemand houdt van prijsverhogingen. Van toenemende inflatie moet je niet je business willen maken vinden wij. We begrijpen dat onze klanten al genoeg te maken hebben met hogere kosten voor de dagelijkse benodigdheden, en we willen graag een positief signaal afgeven.
Doe je mee met de 0% verhoging?
*Op de mogelijk stijgende prijzen van hardware hebben we geen invloed, omdat deze altijd beïnvloed worden door economische omstandigheden in de supply chain.