skip to Main Content
BCMD-praten-met-klanten-gaat-stoppen

Het praten met klanten gaat stoppen

Een opmerkelijke titel misschien maar gelukkig wat minder heftig dan het plaatje doet vermoeden. Maar toch kan het werkelijkheid zijn voor een groot aantal bedrijven. Niet omdat we niet meer met klanten persoonlijk in gesprek kunnen gaan, maar omdat er per 1 september a.s. iets ingrijpends gaat gebeuren. Al enig idee wat dat is?

Omcirkel 1 september niet in je agenda, reageer nu!

Ondernemers die nu niets doen, zijn in ieder geval op 1 september te laat. Dat is de datum waarop KPN gaat stoppen met enkelvoudige en meervoudige ISDN aansluitingen. Anders uitgedrukt; doe je niets dan stopt het telefonische praten met klanten, want de telefooncentrale werkt niet meer. “Een lang geduld alstublieft, u wordt niet meer doorverbonden”

Wat ga je doen?

Allereerst de tip om, als je het niet zeker weet, in ieder geval even op de factuur van je telecom provider te kijken of je een ISDN aansluiting hebt. Zo ja, dan kan je mogelijk de huidige telefooncentrale laten verbouwen, maar dan mis je wellicht de voordelen die modernere telefonie je kan bieden.

Het is nu het moment om:

  • Eens te onderzoeken of je nog wel een telefooncentrale in eigen beheer zou moeten hebben.
  • Je af te vragen of het ombouwen van de telefooncentrale van de huidige leverancier wel zo’n goed idee is. Laat je in ieder geval goed adviseren!
  • Te zoeken naar alternatieven die beter integreren met andere systemen.
  • Klantcommunicatie eens als totaal te gaan bekijken. Digitaal klantcontact gaat immers allang niet meer over bellen alleen.

Het alternatief van BCMD

Wij vinden dat telefonie, net zoals elke andere Office gerelateerde dienst, als Cloud oplossing beschikbaar moet zijn. Telefonie is van een analoge, hardware georiënteerde leveranciersaanpak uitgegroeid naar een volwassen digitale oplossing die als hosted Cloud solution wordt aangeboden. Dat betekent dat er geen zorgen meer hoeven te zijn over het beheer, software updates of eventuele uitval. Gewoon omdat we ervoor zorgen dat het praten met klanten nooit stopt en altijd doorgaat.

Eens doorpraten?

Bellen kan altijd, op telefoonnummer 085 – 489 1600 want we stellen persoonlijk contact zeer op prijs. Nu te druk? Vul in ieder geval het contactformulier in, zodat we samen, ruim vóór 1 september na kunnen denken over serieuze alternatieven.